اجاره جرثقیل 40 تن

اجاره جرثقیل ۴۰ تن

اجاره جرثقیل ۴۰ تن با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت تخصص ماست.

اجاره جرثقیل ۴۰ تن توسط شرکت‌های مختلفی  از جمله گروه اجاره جرثقیل یوسفی برای کارگاه‌های ساختمان سازی ارائه می‌شود. این شرکت‌ها دارای انواع جرثقیل‌ها با انواع توان برای حمل و جابه‌جایی تجهیزات و مصالح ساختمانی و ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد است. یکی از این جرثقیل‌ها، جرثقیل‌های از نوع کارگاهی است. به این جرثقیل‌ها،  هم می‌گویند. این جرثقیل‌ها که از نوع هیدرولیکی خودکشش هستند بر پشت کامیون‌ها قرار می‌گیرند و حول محور خود می‌چرخند. انرژی پمپ هیدرولیک که فشار لازم برای حرکت‌ جک‌های جرثقیل را تامین می‌کند از موتور دیزل کامیون گرفته ‌می‌شود. این یک نوع جرثقیل بوم بلند است که از آن برای جابه‌جایی و انتقال مصالح ساختمانی و تجهیزات مورد نظر برای برج‌ها و ساختمان‌های بلند استفاده می‌شود.

مزایای اجاره جرثقیل ۴۰ تن

اجاره جرثقیل ۴۰ تن برای شرکت‌ها و پروژه‌های ساختمان سازی و برج سازی مزایای بسیار  زیادی دارد.
اولین مزیت این است که می‌توانید برای انجام پروژه‌ی ساختمانی خود با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از این جرثقیل‌ها استفاده کنید.
چرا که قیمت این جرثقیل‌ها و هزینه‌های تعمیرات و نگهداری آنها بالا است و برای یک شرکت ساختمان سازی خرید آنها به صرفه نیست.
آنها می‌توانند به راحتی از یک شرکت معتبر و شناخته شده برای هر مدت زمانی که نیاز دارند، جرثقیلی اجاره کنند و بهای آن را بپردازند. از دیگر مزایای اجاره‌ی جرثقیل این است که شرکت‌های اجاره دهنده جرثقیل را به همراه راننده تحویل می‌دهند و خودشان حقوق و مزایای راننده را پرداخت می‌کنند.و این صرفه اقتصادی است.

مشتاق صدای گرم شما هستیم  09128951816

نوشته‌های تازه

چند ستاره متلعق به ماست
چند ستاره از این 5 ستاره متعلق به ماست
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس سریع