اجاره جرثقیل برای حمل شیشه

یکی ازحساس ترین کارها نصب شیشه های بزرگ می باشد، نصب شیشه با جرثقیل را ازجرثقیل هایی باید استفاده کرد که از دقت بالایی برخوردار باشند.
امروزه برای نصب شیشه دیگر از نیروی انسانی نمی شود استفاده کردچون شیشه های فروشگاه ها بسیار بزرگ می باشند،شیشه های بزرگ معمولا ارتفاع ۳ متر وعرض ۲ متر می باشد و وزن آن حدود ۳۵۰ الی ۷۵۰ کیلوگرم می باشد که نصب کردن این شیشه ها با نیروی انسانی غیر ممکن است .

نصب کردن شیشه با جرثقیل

قبل از انجام عملیات نصب شیشه باید به چند نکته اساسی و مهم توجه کرد :

  1. اخذ مجوز از راهنمایی و رانندگی جهت انسداد، تهیه مجوز یکی از مهمترین کارهایی است که باید کارفرما انجام دهد ، بارها شده است که بدون مجوز کار را شروع کرده ایم و وسط کار راهنمایی و رانندگی کار را متوقف کرده ،چون نصب شیشه  کار بسیار حساسی می باشد  و نمی شود وسط کار متوقف شود.
  2. قبل از اینکه شیشه را نصب کنیم باید قاپک ها چک شوند حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه تست  می شوند،تست قاپک به این صورت انجام می شود ،شیشه را بین ۲ الی ۵ سانتی متر کامل از سطح زمین بلند می کنیم و نگه می داریم تا تست قاپک به خوبی انجام شود .اجاره جرثقیل
  3. درنصب شیشه با جرثقیل باید از اپراتور جرثقیل و نصاب های حرفه ای و با تجربه استفاده شود ، نصاب هایی که بارها این کار را انجام داده اند ، در نصب شیشه خطراتی ناشی از شکستن شیشه و رها شدنه شیشه از قاپک ها باعث به خطر افتادن جان چندین انسان می شود ، در انجام عملیات نصب شیشه با جرثقیل باید ضریب خطلا را به صفر رساند و نباید باعث اتفاق  خطاهای انسانی باشد .
  4. و در اخر باید بگویم که بیمه یکی از مهمترین گزینه هایی است که باید نادیده گرفته نشود ، شرکت های نصب کننده شیشه اکثرا دارای بیمه هستند و کار فرما از این موضوع  باید اطمینان حاصل کنند .
قیمت اجاره جرثقیل جهت نصب شیشه 

قیمت اجاره جرثقیل جهت نصب شیشه یک مقدار متفاوت تر از تعرفه قیمت اجاره جرثقیل در  اتحادیه است ، این کار نسبتا حساس تراز کارهای دیگر می باشد .
وبرای مشاوره  رایگان حتما با ما تماس بگیرید  09128951816

از نوشته های دیگر ما نیز بازدید کنید

چند ستاره متلعق به ماست
چند ستاره از این 5 ستاره متعلق به ماست
[Total: 0 Average: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonتماس سریع